Usamos cookies para medir audiência e melhorar sua experiência. Você pode aceitar ou recusar a qualquer momento. Veja sobre o iMasters.
Olá..! Tenho o seguinte problema.. To fazendo um sistema de noticias.. só que qndo envio para cadastrar ele tira os enters fora.. como faço para que ele cadastre no banco de dados no mesmo formato q eu digitei?? e depois na hr de capturar do banco de dados tenho o mesmo problema.. exemplo.. Eu cadastro no banco de dados assim: Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. E quando eu capturo do banco de dados.. ele retorna pra mim assim:Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source.alguem pode me ajudar com isso???
Carregando comentários...